ePerehdytys 3.0 on julkaistu

ePerehdytys on helppokäyttöinen verkkokoulutus rakennustyömaan yleisten työturvallisuusasioiden perehdytykseen. Nyt tästä FinnBuild 2018 Highlights
-voittajasta on julkaistu uusi versio.

Uudessa versiossa sisältöä on päivitetty ja opiskelua on sujuvoitettu. Pääosassa on käyttäjäystävällisyys ja helppokäyttöisyys – ePerehdytys suoritetaan yhä useammin älypuhelimella.

Painavaa turvallisuusasiaa tiiviissä paketissa

ePerehdytyksen perusteellisesti tunteva ja projektissa alusta alkaen mukana ollut koulutuskoordinaattori Panu Tuominen toteaa, että uusi versio palvelee entistä paremmin käyttäjiä. “Tavoite on parantaa työturvallisuusosaamisen tasoa rakennusalalla ja sitä kautta vaikuttaa alan kehittymiseen ja laadukkaaseen rakentamiseen. Sisältö on siis laaja, joten sen on oltava helposti omaksuttavissa.”

“On ollut hieno nähdä, miten hyvin ePerehdytys on otettu työmailla käyttöön”, kertoo puolestaan asiakaspalveluvastaava Laura Sutinen. “ePerehdytystä hyödynnetään reilussa kahdessa tuhannessa yrityksessä ja sillä on yli 23 000 käyttäjää.”

Kerran vuodessa tehtävä perehdytys on todennettavissa työmaalla Valttikortista ja se on viranomaisten hyväksymä tapa yleisperehdytyksen suorittamiseen.

ePerehdytys 3.0

• uusi moduulirakenne helpottaa koulutuksen läpikäyntiä
  • sisällön voi käydä läpi osissa ja omaan tahtiin kertaopiskelun sijaan
  • hyväksytyn suorituksen jälkeen aineistoa voi kerrata ja omaa suoritustaan voi parantaa
  • vuoden 2019 – 2020 työturvallisuusteemana on Ihminen ja työmaan sisäinen liikenne.

ePerehdytys tuo tehoa työturvallisuuteen – lue lisää!

Panu Tuominen  toiminnanjohtaja, INFRA Uusimaa ry