Rakennusalan AMK-opiskelijoille stipendejä ansiokkaasta työelämäyhteistyöstä

Talonrakennusteollisuus ry:n hallitus päätti tänä vuonna kohdistaa vuotuiset stipendit väitöskirjatutkimusten sijaan ammattikorkeakouluopiskelijoille. Stipendit ovat suuruudeltaan 2 000 euroa.

”Stipendiä voi hakea vapaamuotoisin perusteluin, mutta erityisesti haluamme huomioida ja palkita sellaisia rakennusalan opiskelijoita, jotka ovat jo opintojensa aikana kunnostautuneet aktiivisessa ja tiiviissä työelämäyhteistyössä”, toteaa rakentamisen kehityksestä ja korkeakouluyhteistyöstä vastaava johtaja Jukka Pekkanen

Saamisen perusteena voi olla muun muassa poikkeuksellisen hyvin työelämää palveleva, innovatiivinen lopputyö, yritysyhteistyötä tukeva opiskelijatoiminta tai rakennusalan yleistä kiinnostavuutta edistävä toiminta. Stipendin saajana voi olla rakennusinsinööri (AMK), rakennusmestari (AMK) tai rakennusarkkitehti (AMK) -tutkintoa suorittava henkilö.

Jos yrityksessänne on ollut esimerkiksi työharjoittelussa tai opinnäytetyöntekijänä opiskelija, joka mainituilla perusteilla ansaitsisi Talonrakennusteollisuuden stipendin, sitä voi hakea oheisella lomakkeella: https://my.surveypal.com/Talonrakennusteollisuuden-stipendit-AMK-opiskelijoille-2019. Hakuaikaa on 28.11.2019 saakka.

Stipendien saajat valitsee Talonrakennusteollisuus ry:n nimeämä valintaryhmä, joka voi olla yhteydessä stipendin saajan ehdottajaan tai hakemuksessa mainittuun suosittelijaan. Stipendit jaetaan joulukuussa 2019.

Lisätietoja:

Jukka Pekkanen